جراحی پتوز

Wiki Article

فارغ‌التحصیلی از رشته پزشکی و تخصص جراحی از دانشگاه‌های کشور ایران

از کژال سفید استفاده کنید، چشم را به صورت نوری باز می کند

از فشار آوردن یا ضربه زدن به چشم‌ها و پلک‌ها خودداری کنید.

در این روش در پزشک ناحیه مورد نظر را بی‌حس کرده و داروهای ضد اضطراب با استرس را برای بیمار تزریق می‌کند.

یک عارضه جانبی مثبت لیفت پلک این است که بیماران معمولاً بعد از عمل بسیار جوان تر و کم تر خسته به نظر می رسند. زیرا پوست اطراف چشم بسیار سفت تر و فرم تر می شود.

پزشکان در مورد جدیدترین روش جراحی افتادگی پلک می گویند:

التهاب: اگر پلک بالایی روی مژه ها فشار بیاورد، می تواند باعث ورم ملتحمه مکرر شود.

ادامه تحصیل در کشور کانادا و فارغ‌التحصیلی از کالج آکسفورد

قبل از شروع عمل، یکی از دو متخصص ما با شما وسعت پوست اضافی را علامت گذاری می کند تا با خطر اصلاح بیش از حد مقابله کند. بارها و بارها از بیماران می شنویم که ترس از برداشتن بیش از حد پوست بسیار گسترده است.

استفاده از عصای پتوز را نمی‌توان روشی جهت درمان افتادگی دانست؛ اما با این عصا، می‌توان از عوارض پتوز جلوگیری کرد. این عصا یک نوع جراحی پلک تهران قطعه است که به عینک متصل شده و پلک فوقانی را بالا نگه می‌دارد.

افتادگی پلک (پتوز) را می توان با این واقعیت تشخیص داد که پلک متحرک با افتادگی پوست یا بافت چربی پوشیده شده است و به سختی یا اصلاً قابل مشاهده نیست.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که کاندید مناسبی برای بلفاروپلاستی هستید یا خیر، می‌توانید با متخصص زیبایی آنلاین درمانکده مشورت کنید یا در صورت نیاز برای معاینه حضوری، نزد دکتر چشم‌پزشک نوبت بگیرید.

درمان جراحی افتادگی پلک (پتوز) به طور کلی یک روش بدون درد و کم خطر در نظر گرفته می شود و در حال حاضر رایج ترین روش سرپایی است که ما در کلینیک ویستان این عمل را به بهترین روش انجام می دهیم.

شل شدگی پلک ها یا پف زیر چشم باعث تغییرات ناخوشایند در چهره آن ها شده است. البته در برخی موارد استثنایی افراد جوان تر که به دلایل خاص این مشکلات را پیدا کرده اند نیز می‌توانند تحت این عمل جراحی قرار بگیرند.

Report this wiki page