قطعات کامپیوتر

Wiki Article

من حتی نمیتونم یه فن کیس بخرم اگه بخوام بخرم کرایه خونه و قسطام همشون عقب میوفتن تازه من کارمند دولتم و حقوق بگیرم اون کارگر بنده خدا چی میکشه

آیا پردازنده گرافیکی قدرتمند روی نمایش جزئیات تاثیرگذار است؟

بدون داشتن مادربرد، وجود یک کامپیوتر بدون معنا بوده و امکان‌پذیر نیست.

من دیگه نمیتونم یه لپتاپ ساده هم بخرم چه برسه به اینکه بتونم تشکیل زندگی بدم و زن بگیرم و خونه و ماشین و لوازم خونه و … تهیه کنم

از طرف دیگر به بخش‌هایی همانند واحد پردازش فیزیکی و ذخیره‌سازی، کارت گرافیک، حافظه رم و سایر بخش‌ها هم قسمت‌های سخت افزاری کامپیوتر یا لپ تاپ گفته می‌شود که می‌توانند عملکردی بی‌نظیر از خود ارائه کنند.

در این مطلب به راهنمای خرید منبع تغذیه یا پاور کامپیوتر

دلیلی هم نداره پایین بیاد.چون طبق سیاستی بالا برده شده که امثال شما تصوری از اون ندارن.

مادربرد را باید رابط ارتباطی میان قطعه‌های سخت افزاری کامپیوتر دانست. این مدار اصلی است که همه چیز نیاز به اتصال فیزیکی روی آن دارد و در عین حال بخش‌هایی همانند بلوتوث یا وای فای به آن متکی نیستند.

شکل پره‌ها، تعداد هیت‌پایپ‌ها: شکل پره‌ها در جریان بهتر هوا موثر و هر چه تعداد هیت‌پایپ‌ها مینی کیس بیشتر باشد خنک‌کاری بهتر صورت می‌گیرد.

این لپ‌تاپ پیشرفته مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی مرکزی و گرافیکی ۸ هسته‌ای است. اپل طراحی قدیمی این لپ‌تاپ خود را که برای سال‌ها دست خورده باقی مانده بود، تغییر داده و اکنون شاهد طراحی زیباتر و مدرنی‌تری نسبت به قبل هستیم.

محبوبیت امتیاز تاریخ صعودی نزولی تصادفی فروش‌ها عنوان

با توجه به تنوع بالای اسپیکر های موجود در بازار برای مشاوره و انتخاب اسپیکر مناسب با نیازتان با کارشناسان فروش ما در فروشگاه آرکا نود تماس بگیرید.

میدونید الان هر انسانی برای داشتن یک زندگی معمولی نیازهاش فقط داشتن خوراک ، پوشاک و مسکن نیست

کیبورد های گیمینگ با توجه به عمر طولانی تر و داشت قابلیت های بیشتر نسبت کیبورد های معمولی دارای قیمت بیشتری هستند.

Report this wiki page